KLUB PŘÁTEL ZAKRSLÝCH TEDDY

Seznam členů

26.05.2008 12:34

1. Jana Reichhartová, Teddy z Uru, www.teddyzuru.wbs.cz e-mail: 2712praha@seznam.cz

Praha

Stručné představení: V současné době koordinuje činnost našeho klubu, stará se o klubový web a je členkou redakční rady klubového Zpravodaje. Je to velmi milá, přátelská a ochotná osůbka. Je první chovatelkou Zakrslých teddy v ČR. Je členkou ČSCH. Janě je 32 let, má dvě děti a v současné době je na mateřské dovolené. Stránky její chovatelské stanice určitě stojí za shlédnutí, sami se můžete přesvědčit o vynikající kvalitě chovných zvířat i jejích odchovů.

Budoucí zaměření: Holandská modrá (Hom)


 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

2. Iva Šmrhová, CHS z Drinopolu, www.z-drinopolu.cz e-mail: iva.smrhova@seznam.cz

Praha

Společně s Janou a Terezou se stará o klubový web a je členkou redakční rady klubového Zpravodaje. Chová Zakrslé teddy a Pražské krysaříky. Miluje všechna zvířata a snaží se o ty co má doma starat co nejlépe. Je jí 31 let, má dvě malé děti (jeden a tři roky), 8 teddíků, 4 pražské krysařičky a kocoura. V chovu teddy králíčků se snaží získat jedince se žlutou a červenou barvou. Je členkou ČSCH.

Budoucí zaměření: Žlutá a červená barva

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3. Jitka Mejzlíková, CHS Od lesa, www.kralici-odlesa.websnadno.cz/uvod.html, e-mail: qismi@centrum.cz

Jitka je členka redakční rady Zpravodaje a je členem ČSCHS. Má 22 let a králíčky chová asi tak 5 let. Kromě chovu králíků chová i holuby, hrdličky a kanárky. Pro radost má 2 papoušky. Jednoho mluvícího žaka (Kryštofa) a jednoho čínského alexandra (Sašu). Pak má doma šest různých psů. Dvě fenky yorkshieary (Zuzanku a Terezku), jednu fenku papilona (Kačenka z útulku), jednu kříženku jezevčíka (Lidušku) jednoho německého drátosrstého ohaře (Rona) a jednoho vysloužilého vojenského vlčáka (Rokiho).
Jezdí na koních a sse svým tátou se zabývá i chovem koní. Má u domu stáj s dvaceti koňmi.
Kromě teddíků se zabývá chovem zakrslých beránků, zakrslých dalmatinských rexů, zakrslých červených a modrookých hermelínů. Do budoucna se chystá i na zakrslé liščí, jamory a zakrslé červené saténové.

Budoucí zaměření: Hototský bílý (Hb)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4. Iveta Nosová, CHS Ze zaváté samoty, www.zavatasamota.estranky.cz, e-mail: zavata.samota@centrum.cz

Brno - venkov

Jejím největším zájmem je chov zvířat. Jejím snem vždy bylo mít doma svou malou soukromou ZOO a poskytnout chovaným zvířatům co nejlepší podmínky. Kromě zakrslých teddy chová i psy, koně a další zvířata. Zajímá se i ochranu zvířat a přírody a snaží se pomáhat i různým zachráněným zvířatům.

Budoucí zaměření: Červená barva, japonský (J), holandský japanovitý (Hoj)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5. Tereza Čepová, e-mail: rosal@email.cz

Ostrava - Poruba

Tereza byla bohužel nucena chov zrušit kvůli alergii v rodině, ale i nadále se o teddíky aktivně zajímá a je ochotná nám pomáhat jako webmaster, za což jsme jí velmi vděčné.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

6. Klára Zelenková, www.bijou.websnadno.cz e-mail: kacaba@hotnet.cz

 

Oldřichov (kousek od Písku)

Klára je momentálně na mateřské, má dva kluky 12 a 3 roky, nedávno oslavila 32. narozeniny a její láskou jsou zvířátka, zejména psi - před lety Kláru učarovalo plemeno irský vlkodav a loni si pořídila fenku málopočetného plemene pikardský ovčák, se kterou se věnuje služebnímu výcviku a pokouší se pást ovce. S Teddy to byla láska na první pohled, když je spatřila v Planetě zvířat. V současné době má 4 králíčky tohoto plemene, beránky Pampelišku a BlueBoye a krátkoušáky Čokoládu a Škubánka.

Budoucí zaměření:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7. Aneta Glaubaufová, CHS Z šípkové růže, www.zsipkoveruze.estranky.cz e-mail: zsipkoveruze@seznam.cz

Praha

Anetě je 22 let, je studentkou VŠ obor veřejná správa."Zvířátka jsem měla ráda už od malička, snila jsem, že budu veterinářkou, jako byl James Herriot, jehož knihy jsem s velikou chutí četla a čtu dodnes. Ovšem osud k tomu chtěl a nakonec jsem veterinu studovat nešla, ovšem láska ke zvířátkům mi zůstala. Mou hlavní láskou byli vždy psi! :) Doma mám teď na předvýchově labradorku a vlastního irského vlkodava. O chovu Teddy králíčků jsem se dozvěděla asi před rokem a půl a do králíčků jsem se úplně zamilovala! :) Jsem velice ráda, že jsem se seznámila s paní Šmrhovou a paní Reichartovou, od kterých jsem se dozvěděla o úmyslu založit Klub a udělat standard Zakrslý Teddy - přišlo mi to báječné, protože teddíci si opravdu zaslouží být uznaným plemen a pevně věřím, že k tomu budu nápomocna i já."


Budoucí zaměření: Hototský bílý (Hb), červená barva.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8. Anna Sophová, sofina.irvel@seznam.cz

Praha

Je mi 11 let a chodím do 5. třídy ZŠ Brána jazyků Vojtěžská. Už od mala vyrůstám mezi zvířaty a kromě teddíků mám doma 2 kocoury, 2 psy, rybičky a v jezdeckém areálu JS Bardonová mám ustájeného koně.
K teddíkům jsem se dostala úplně náhodou. Měla jsem zakrslého králíčka plemene Rex a ten mi bohužel 31.října 2006 zemřel. Byla jsem z toho nešťastná, ale rodiče mi slíbili, že se po nějakém králíčkovi poohlédnou. A tak jsme narazili na Janu Raichhartovou a její chlupaté teddíky. Zarezervovali jsme si samičku a samečka a rozhodla jsem se, že si založím chovnou stanici. :-)
 

Budoucí zaměření:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9. Kodajová Petra, CHS Teddy Star www.teddystar.estranky.cz e-mail: PKodajova@seznam.cz

okres Kutná Hora

Petra Kodajová má v současné době dva teddy králíčky, a to Maxíka a Elizabeth (Elišku). V současnosti pracuje na svých nových stránkách, které budou o tedíkách Maxíkovi a Elišce, v budoucnu i možná o dalších nových přírůstcích. Má 4 letého syna, tři čínské chocholaté psy, maltézáčka, kocoura domácího a ještě trošičku té domácí havěti v podobě rybiček a křečků.

Budoucí zaměření:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10. Ivana Soldánová, https://teddy-calamity-jane.websnadno.cz e-mail: IvaSold@seznam.cz

Ivana Soldánová má zaregistrovanou chovatelskou stanici Calamity Jane. Je jí 42 let a chová chodské psy, pro které je i poradce chovu a čerstvě i rozhodčí exterieru. Má 8 letou Casidy a 2 letou Cathy, 8 letou blenheim kavalírku Kelly, kočky domácí černobílou Máňu a jejího syna bílomourovatého Fedu a zelenou andulku Toma. Teddíky náhodou objevila na internetu a v podstatě hned si je zamilovala a tak si pořídila krásnou Digi z Uru (aprikot s jap. kresbou) a samečka Lolka Malá zoo (černobílá s část. hol. kresbou).

Budoucí zaměření: holandská černobílá, holandská havanovitá, červená barva.


 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

11. Aneta Chlachulová, www.bangala.estranky.cz e-mail: bangala@centrum.cz

Je mi 43 let a od malička jsem měla doma nějaké zvířátko, alespoň morče nebo andulku, bez zvířátek si neumím domov představit. Mám 2 děti, 21 a 17 let a od 4 let mé dcery chováme doma králíčka, ať již zakrslíka nebo i křížence. Dcera mé lásce ke zvířátkům propadla jako já. Poté, co jsem objevila stránky o teddy, začala jsem po takovém králíčkovi moc toužit. Prvního králíčka jsem si pořídila až v letošním roce a během pár dnů jsem teddíkům naprosto propadla. Ač jsem chtěla původně jen jednoho, nyní vlastním 3 teddíky a chci zkusit i jejich chov. Krom teddíků máme reg.chs Bangala potkánků, necelý rok, i když potkánky má dcera již asi 2 roky, skinny morčátka, žaka Oskara a senegalce Bertíka a nově kotě Nellynku a 2 jorkšírky Bessynku a Sisinku (docela slušná zoo).

Budoucí zaměření:


 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

12. Ilona Dandanová, www.1teddy1.websnadno.eu e-mail: Gironela@seznam.cz

Ilona je matkou dvou synů a bydlí v Praze. Má zaregistrovanou chovatelskou stanici Al Maarii Sapphire ( www.kennels.cz/ccd ) a chová čínské chocholaté psy, pro které je hlavní poradkyní chovu. Pejsků má doma více, stejně tak i teddy králíčků.

Budoucí zaměření:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

13. Miroslava Plačková, CHS Teddy-Rubikon, www.teddy-rubikon.wbs.cz e-mail: teddy-rubikon@email.cz 

Ostrava

Jmenuji se Mirka, mám 30 roků a 2 syny - 7 a 5 let a s manželem společného koníčka - zvířátka. Bydlíme v Ostravě - Vřesině a přestavujeme domeček v lázeňském městečku Klimkovice u Ostravy. Je u nás pořád veselo, protože krom dvou malých rošťáků a samozřejmě taky teddíků doma ještě máme 3 německé ovčáky, rotvajlerku, britské kočky, morčata, pískomily, užovky červené, rybičky a venku obyčejné kočky, andulky a zakrslé rexy a beránky. Zvířata jsou pro nás vším a snažíme se dělat maximum, aby se u nás měli všichni dobře.

Budoucí zaměření: Japonský (J), holandský japanovitý (Hoj)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

14. Lucie Koutská, CHs Teddy Od Železných Hor www.teddyodzeleznychhor.websnadno.cz e-mail: Lucie.Koutska@seznam.cz

Praha / Východní Čechy

Jmenuji se Lucka a je mi 20 let. Od malička jsem blázen do zvířátek, začínala jsem s křečíky džungarskými, poté jsem měla morčátko Lucinku, králíčky beránka Karlíka a lvičku Májinku, chameleona Toníka a naposledy to byly 2 potkaní holčičky Bublinka a Zuzanka, nyní máme ještě 2 pejsky Maxíka a Kelinku...no a v současné době jsem hrdou majitelkou a chovatelkou 2 Teddíků Cedrika a Majdalenky. Studuji na Voš Uměleckoprůmyslové obor Malba a přidružené techniky a mým velkým snem je farma s koňmi, ovečkami...a samozřejmě králíčky! Také přemýšlím o obchodu s chovatelskými potřebami současně se salonem pro pejsky...jsem takový malý blázen a snílek...:)

Budoucí zaměření: Modrá, holandská modrá, holandská černá, černá


 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

15. Lenka Šimková, CHS Kemet, www.chs_kemet.websnadno.cz, : e-mail: Jaminka@email.cz

Je mi 22 let a mou největší láskou jsou koně. Mojí kobylku mi téměř před rokem otrávili těsně před porodem a už se nám nepodařilo zachránit ani jí ani hříbě. Přesto na Seibl nikdy nezapomenu. Momentálně mám doma fenu křížence pitbula, koi kapry, žáby drápatky, suchozemskou želvu a králíčky. V současné době se snažím o chov výstavních bílých a černých angorských králíků, zakrslých rhónských beránků a hlavně teddy králíčků. Nyní mám 2 samečky a 4 samičky. A jistě se mi časem podaří chov rozšířit. Myslím si, že zkušenosti s angorskými králíky u kterých se hodně hlídá žádaná délka a hustota osrstění mi pomohou i v chovu teddíků. Poslední dobou jsem propadla červenému zbarvení tak budu schánět teddíky především v této barvě a snažit se o co nejkvalitnější chov.

Budoucí zaměření:


 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

16. Pospíšilová Martina, e-mail: pospisilmartina@seznam.cz

Budoucí zaměření:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

17. Veronika Konturová,  www.jahwef.wbs.cz  e-mail: jahwef@seznam.cz

Veronice je 19 let a má doma zakrslou teddy králindu Meggie. Je jí jeden rok. Má moc ráda zvířátka a umění. Studuje umělecko průmyslovou školu v Plzni v oboru propagační grafika. Doma ještě chová dvě želvy, rybičky, Rhampoleony (malincí chameleoni) a pejska Maxe. Také teď začala s pěstováním Tillandsiíí a masožravých a jiných tropických rostlin. Teddíky poprvé zahlédla u p. Jany a od té doby si je zamilovala stejně jako ostatní chovatelé.

Budoucí zaměření:


 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

18. Lucie Kořánová, CHS Teddy ze Zámku, www.teddyzezamku.over.cz e-mail: teddyzezamku@over.cz

Praha

"Od doby, co se stala členem naší domácnosti Elisa z Drinopolu a poté i Goldík z Drinopolu, nám bylo jasné, že musíme objevovati další a další informace o Teddy králíčcích. Všichni víme, jak jsou úžasní, a v současné době máme radost z prvních miminek." Paní Lucii je 36 let, je velmi milá, má dvě děti, kluka 14 let a holčičku 6 let, začnali s rybičkami, křečky, chovají i morče, které je také velkým mazlíčkem, ale nyní se zajímají především o Zakrslé teddy.


Budoucí zaměření: Černá a modrá barva

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

19. Silvie Kolářová, CHS Polárka, www.polarka.wbs.cz e-mail : silvie.aneta@seznam.cz 

Blansko

Silvii je 23 let, v současnosti je na mateřské dovolené a má téměř tříletou dceru. Kromě Zakrslých teddy chová i ušlechtilá dlouhosrstá morčata (coronet, šeltie, merino, texel) s PP i bez.

Budoucí zaměření:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

20. Andrea Lacková, www.teddikmaiky.websnadno.cz e-mail: A.ndy@centrum.cz, Andy.Andynka@seznam.cz 

Bohumín, kousek od Ostravy

Andree je 34 let, má dvě dcery 14 a 16 let, pracuje jako sekretářka. K teddíkům se dostala díky starší dcerce, která neustále chtěla zakrslého králíčka a protože paní Andrea měla strach, aby nekoupili takového, který vyroste do velkých rozměrů začala pátrat po internetu a narazila na teddíky. Trvalo dlouho než našla malé miminko, které by bylo volné, ale podařilo se a nyní mají doma teddíka Maikyho z Horeckých vrchů. Sice teprve od února, ale všechny v rodině si okamžitě získal. Kromě Maikyho má doma ještě pejska schi-tzuTaifíka a křečka Pepina.

Budoucí zaměření:


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

21. Nikola Vitulová, CHS Teddici, www.teddici.wbs.cz e-mail: teddici@seznam.cz 

Svinčice u Mostu

Nikole je 21 let, pracuje jako ošetřovatelka koní :)) V prostředí zvířat se vyskytuje už od dětství. Již od svých 9 let jezdí aktivně na koni. Má 10-ti měsíčního pejska border kolie. K chovu králíčků přišla už v 10 letech, kdy dostala svého prvního králíčka, zakrslou samičku hermelína jménem Bobina. Tu má dodnes a je jí neuvěřitelných 11 let :-) je to její zlatíčko. K chovu teddy králíčků se dostala asi před rokem, kdy je poprvé viděla na internetu, v tu chvíli bylo vše jasné :))

Budoucí zaměření:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

22. Eva Hrušková, CHS Od Bejbinky, www.odbejbinky,ic.cz e-mail: bejbi@tiscali.cz

Staré Smrkovice, poblíž Hořic, Královéhradecký kraj

Je mi 44 let, láska ke zvířatům se narodila zároveň se mnou a odmalička jsem s ní trápila svoje rodiče. S manželem vlastníme CHS pražských krysaříků – www.freewebs.com/cekanka/ A jsme šťastnými rodiči dvou krásných synů – Zdendy (22 let) a Adámka (10 let). S teddy králíčky jsem se setkala také díky krysaříkům a to tehdy, když jsem navštívila stránky CHS Z Drinopolu. Tak jako u většiny z Vás to byla láska na první pohled, krásní muchlaví plyšáčci mě okouzlili. V životě by mě nenapadlo, že budu chtít mít doma králíčka. Díky Ivě Šmrhové jsem dostala samičku Chárlínku z Drinopolu. Stala se středobodem mého světa. Bohužel, brzy odešla na parézu trávicího traktu. Do dneška na ni nemohu vzpomenout bez obrovské bolesti v srdci. Sháněla jsem nového tedíčka, kde se dalo, ale sami víte, jak těžké je miminko sehnat. Opět díky Ivě mám doma Sáru z Drinopolu. Neshodly se s Ivou na chovatelských záměrech a Sárinka přesídlila k nám. Ono se jí totiž určitě u Ivy nelíbilo a věděla, že tu na ni čekám. V současné době mám jenom Sárinku, ale chtěla bych si nechat holčičku od ní. Nechci velký chov, mám „kuchyňský“ a myslím, že to tak vyhovuje mně i Sáře. Mě fascinuje bílá barva teddíčků, ale protože Sára je aprikot, obě cítíme povinnost vůči bývalé Sárinčině paničce povít nějaké červené potomky, zaměříme se na tento úkol. A bílou holčičku mi třeba někdy přinese čas.

Budoucí zaměření: Hototský bílý (Hb), červená barva


 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

23. MUDr. Jan Kasal, CSc., Teddy of Hillock, e-mail: jan.kasal@volny.cz

Budoucí zaměření:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

24. Daniel Žídek, Teddy z podlesí, www.teddykralici.estranky.cz e-mail: Dzidek@seznam.cz

Havířov - Podlesí

Budoucí zaměření:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

25. Jana Pišínová, Teddy z HK, www.teddyzhk.estranky.cz e-mail: pisinova@seznam.cz

Hradec Králové

Je mi 39 let, mám dva kluky 19 a 16 let. Ten starší se už osamostatnil a žije sám, mladší mi pomáhá našeho králíčka rozmazlovat. Zvířátka mám ráda, oni to cítí a oplácejí mi stejným. Měla jsem postupně fenečky: dalmatinku, neskutečně přítulnou a hodnou, a přesto mi ji otrávili, pak fenečku černého bengálského brakýře, ta už také nežije. Po pejscích se mi hrozně moc stýská, ale nemohu si je dovolit z důvodu náročného zaměstnání. A protože život bez nějakého zvířecího mazlíčka je smutný a prázdný, hledala jsem – a našla teddy králíčky. Lásku na první pohled.

Budoucí zaměření: Zatím neuvádí

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

26. Renáta Dostálková Kašturová, Teddy z pohádky e-mail: kasren@seznam.cz

Ostrava

Budoucí zaměření: Zatím neuvádí

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

27. Aneta Rottová, www.teddy-kralicek.blog.cz e-mail: AnetaRottova@seznam.cz

Neumětely, okr. Beroun

Jmenuji se Aneta Rottová je mi 13 let a chodím do základní školy v Hostomicích. Bydlím v Neumětelích (u Berouna). Chovem teddy králíčků se zabívám 1 rok. Kromě králíčků máme doma psy, kočky, křečka, myšku, želvu, papoušky a morče (takovou menší zoo). Mám 3 teddíky, dva samečky Teddyho a Norrise a jednu samičku Sindy.

Budoucí zaměření: Zatím neuvádí

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

28. Linda Krajská Libánská, rajteddíku.webnode.cz e-mail: krajsky@cakry.cz

Stručné představení:

Jmenuji se Linda Krajská Libánská, je mi 30 let a mám dva chlapečky 9 a 1,5 let. Zvířátka máme všichni moc rádi a kromě dvou Teddy králíčků, máme doma ještě tříletého Amstafa, který nás všechny hlídá. O tom že existují malé roztomilé králičí kuličky jsem se dozvěděla náhodou. Hledala jsem zakrslého králíčka s klidnou a přátelskou povahou a při hledání jsem narazila na stránky Teddíků. A asi jako každý jsem se do těch heboučkých kuliček okamžitě zamilovala.
Do měsíce jsme měli prvního Teddíka doma a přesto že naše chovatelské začátky provázely zdravotní potíže, věřím že našim králíčkům bude u nás dobře.
 
Zaměření: Zatím nemám úplně vyhraněné, vím ale, že se zaměřím na to, abych měla doma zdravé a spokojené Teddíky, kteří budou dělat radost nejen nám.

Budoucí zaměření:
 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

29. Monika a Jiří Charvátovi ChS Monchichi www.monchichi.webnode.cz e-mail: teddici@email.cz

Týn nad Vltavou

Momentálně vlastní 2 samečky a 2 samičky a další brzy přibudou.

Budoucí zaměření:   siamská, bílá, rhónská, hotot, žlutá - burgundská, aprikot

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
30. Lenka Kováčová Chs Od Slavkovského Lesa  www.teddysokolovsko.websnadno.cz     email:xKovacovaLx@seznam.cz 

Chovám Teddy králíčky, zatím pouze 1 pár, jelikož mám malý byt. Má chovná stanice se jmenuje Od Slavkovského lesa. V ČSCH zatím nejsem, jelikož jsem těhotná, ale chtěla bych být, až dítě trochu povyroste. Teddíky mám teprve od srpna, jsou to miláčkové:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

 

Čestní členové:

Jindřich Šíp, předseda Klubu zakrslých králíků, posuzovatel ČSCH. Velmi si vážíme jeho ochoty, se kterou nám pomáhá a jsme moc vděčni za jeho rady a pomoc. E-mail: j.sip@apetit.eu

 

 

Blanka Judasová, dlouholetá chovatelka králíků, nyní se věnuje novošlechtění modrých zakrslých beranů rex a chovu kastorexům, bez její pomoci by nikdy nevznikla CHS z Uru – moc děkuji za trpělivost a cenné rady! E-mail: blanka.judasova@prozviratka.cz, www.prozviratka.cz (internetový obchod, kde naleznete snad všechno pro králíčky).

 

Důležité!!!

Při Vaší chovatelské činnosti, prosím, mějte na paměti, že naším hlavním cílem je uznání Zakrslého teddy. Chceme-li si udržet vysokou kvalitu chovných zvířat, musíme pečlivě vybírat králíky zařazovaného do chovu, aby co nejvíce odpovídali budoucímu standardu - barvou, hmotností, délkou uší, kvalitou srsti atd.
Jakmile se nám podaří docílit uznání jednobarevného Zakrslého teddy (v barvě žluté), budeme usilovat o uznání dalších barevných rázů (proto chováme i jiné barvy Zakrslých teddy).

Členové klubu se zavazují respektovat stanovené vstupní podmínky!!!

 

 

 

 


Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode